Tuesday 26 November 2013

Turun hingga 4kg/Sebulan Berat Selamba dengan Cinch [Part 1]

Assalam..
Selamat gud morninggg.. 

Ok ni nak bagitau pada sesapa yang dah order Cinch aritu, dah dapat kan..? Oh, hari ni punya Cinch Vanilla dah restock.. Jom Grabbbb..

Ni nak ajarin sikit cemana nak laaaaagi buat kita selamber aja turun about 1.5-2.0kg seminggu.. Ni saya dah cuba dah ek.. Pernah buat sekali dengan ESP 2minggu 9kg.. Memang pecah rekod.. Agagaga.. 

Saya nak ajar cara posa untuk client yang amik Cinch shake Mix bebaru ni..
Sebab kalo cara posa ni lagi ampuh sebenarnya.. Kita pun dapat kawal nafsu makan, dalam masa yang sama, kenyangggg sampai ke berbuka kot.. Sebab? Kandungan proteinnya dah 24gm.. -Memang dapat beri rasa kenyang dan rasa cukup puas hati. Pastu ditambah 24 jenis vitamin dan mineral penting yang terkandung lebih 35% dari nilai hariankita.. Pastu 6gm serat larut.. Banyak tu 6gram..

Yang paling best, dia ada Leucine. Leucine ni nutrisi penting untuk orang yang ingin kuruskan badan tau. Leucine dalam Chinch Shaklee ni la yang memelihara otot semasa menurunkan berat badan. Dia akan bagi signal ceni pada otot "Oitt encik otot, sila jangan pandai2 nak turunkan berat encik otot ek, saya warning ni, saya nak turunkan berat Puan Lemak aja.. encik otot dok kat situ diam2, paham..?" haa, gitulah.. hehe..

Ok ek, caranya,
Sahur :
Amik shaker. Tuang air sejuk ( sebab sedapp hehe) dalam 400ml
Amik Dua scoop Cinch,campur sekali. Shake sampai sebati.
-kalau suka, tambahkan nestum 2sudu.. biar masa minum tu buleh krup krapp sekali. hehehee.. best woo part ni..

Ni pulak rutin yang boleh ditiru:
Pagi2 masa bangun tido,
-Amik alfalfa 5bj (pada yang baru nak cuba alfalfa ni konsult dengan saya dulu ek sebelum amik 5bj sebab kita nak kesan dulu impak healing crisis secara berperingkat sebelum mulakan dengan 5bj tu)
-Cinch Shake 2scoop
-Lecithin 3bj
-Vitamin C 1bj

Ok, untuk berbuka pulak, ada option yang boleh dipilih. Misalnya dengan pengambilan Lecithin..

Sabar yerk. 

Kepada yang nak grab Cinch, bolehla grab awal2 ni sebelum habis stok. Biasalah asal hujung bulan aja clear.. Saya pun bertabah nak tunggu kalo Shaklee restock balik. Haish.

No comments:

Post a Comment

Thanks dari pihak bonda.