Tuesday 7 January 2014

GLA MEMBANTU ANDA HAMIL

[ GLA MEMBANTU ANDA HAMIL ]


Antara faktor hormon tak regular,disebabkan oleh pemakanan dan gaya hidup, percaya tak?

Kalo rajin makanan yg tinggi hormon progesteron mcm daging diproses,makanan tinggi pengawet,fast food cm McD n kfc,memang menjadi faktor sukar hamil mengikut kajian terkini kat universiti luar negara..

Kadang2, kita main makan aja. Jadi pasni kena tolak fastfood ni eh untuk pastikan kita tak menyumbang utk ketidakseimbangan hormon.. sebab bila dah mengandung,hormon dah jadi lain. Cayola cakap den..

Kalo saya,saya suka sarankan kat pasien saya,utk mula dengan 3 step..

1. Detoks dulu dengan alfalfa. Harga dalam tiga puluh lebih bulan ni.
Detoks ni utk memastikan badan zero toksin untuk memudahkan step kedua kang berjalan lancar.

2. GLA Complex. Yang ni penting untuk penyeimbangan hormon dan galakan kepada hormon kesuburan utk memastikan sistem reproduktif wanita tu bersedia untuk hamil. Bonus yang boleh dapat daripada ni jugak antaranya dapat kulit yang santekkk sebab kandungan vita e kat dalam GLA.. oh ya,harganya dalam tujuh puluh lebih aja..

3. ESP. Ok,peranan ESP dalam ni membantu merepair sel dan memperbaharui sel yg kurang berfungsi dalam sistem sel kita. Kaya dengan protein pulak untuk melengkapkan nutrisi tubuh.. kelebihan bagi pengguna yang guna dengan konsisten,kulit jadi gebuz dan glowingg wink wink ar.. saya pun peminat setia esp gak sejak mengandung. Huhu..

Kalo boleh,saya suka tambah bcomplex. sebab b comp ada acid folic. N bagus untuk pertumbuhan janin dan dapat kuatkan rahim dari keguguran..

Manala tau berkesan utk anda pulak setelah set ni berkesan untuk saya setelah menanti 6bulan.. walaupun nampak sekejap,tapi saya akui tak sabar nak hadiah cucu sulung dalam keluarga suami.. alhamdulillah Allah dengar permohonan saya dan tugas kita kenalah tak berhenti berikhtiar,ek ibu2.

Semoga cepat dapat gud news,aminn.. 

Dokte Bonda Farah 0175925972. 

No comments:

Post a Comment

Thanks dari pihak bonda.