Wednesday 11 December 2013

PENGAMBILAN SUPPLEMENT KETIKA HAID

[ PENGAMBILAN SUPPLEMENT KETIKA BENDERA JEPUN DIANGKAT ]



Assalam.. Hehe.. Saya ditanya dengan soalan, Boleh ke tidak ni mengambil produk Shaklee ketika haid? Iyalah, takut jugak kan kalo nanti ada apapa komplikasi kan.

Jadi kita berbalik kepada persoalan asal, bolehkah mengambil supplement Shaklee ketika haid?

Jawapannya pastilah, –> BOLEH!

Malah dengan pengambilan supplemen Shaklee ketika haid membantu badan anda berada dalam keadaan optimum dan mengurangkan sakit senggugut, sembelit, buasir, kejang otot dan sakit kepala yang sangat menganggu emosi dan memudaratkan lagi keadaan badan kita yang sedia lemah itu. Sebab ketika haid, badan kita berusaha keras untuk menampung segala nutrien yang diperlukan untuk membina kembali sel-sel darah merah yang hilang dengan banyak supaya kita kekal cergas dan cerdas walaupun haid.

Apabila kita tidak makan makanan yang baik dan diperlukan oleh badan, menyebabkan kita mengharungi tempoh haid dalam keadaan yang sengsara. Sekali sekala sakit biasalah, tetapi jika tiap-tiap kali datang haid bersama dengan pakej sakit-sakit yang membuatkan seorang perempuan boleh bertukar menjadi rimau jadian, menjadikan haid adalah tempoh yang sangat tidak ingin dihadapi oleh mana-mana perempuan pun. Selalunya ketika saya didatangi haid, saya akan konsisten mengambil Energizing Soy Protein, Alfalfa Complex dan Ostematrix.


ESP,Alfalfa Complex dan Ostematrix
Bagaimana cara terbaik untuk mengambil supplemen Shaklee ketika Haid?

Makanlah produk Shaklee seperti biasa, mengikut dos yang ditetapkan dengan syarat ANDA PERLU KONSISTEN DENGAN PENGAMBILAN AIR. Banyakkan pengambilan makanan berbentuk sup dan kurang pedas. Kalau nak makan pedas pun, make sure, MINUM AIR KOSONG banyak. Jika darah anda kelihatan pekat atau keluar lebih banyak daripada biasa, tingkatkan air dan serat.Tu aja caranya..

Ada customer saya yang amik Shaklee, haidnya awal daripada biasa. Kadang2 benda ni memang boleh berlaku untuk buang toksin dalam darah. Dan untuk betulkan semula hormon seseorang. Sebab walaupun adakalanya tetiap bulan regular, tapi tak bermaksud kitaran kita benar2 sempurna. Benda ni penting sebab makin kurang toksin, makin lancar perjalanan darah.

Saya doakan customer2 saya dimurahkan rezeki dan sihatkan tubuh badan sentiasa serta diberi anugerah badan yang sihat dan wajah serta kulit yang lawa untuk tatapan suami dan anak-anak. Insya ALLAH. Amin.

Dapatkan Shaklee dengan HARGA AHLI!~ 

Hakuna Matata
Farah 017-592 5972

No comments:

Post a Comment

Thanks dari pihak bonda.