Sunday 15 June 2014

Pengedar Shaklee Seremban, Senawang & Seluruh Malaysia

Bismillah.. Assalam alaika warah matullah.. Salam Jumaat.. Allahumma Solli A'la Saiyidina Muhammad.. Perbanyakkan selawat ya hari ni.. Salam kenal jugak untuk semua yaa.. Hehe.. Nama saya Farah Alwani binti Md Kasa.. Saya pengedar bebas Shaklee di kawasan Seremban, Senawang, Kuala Pilah, dan bersedia untuk membuat penghantaran untuk anda di seluruh Malaysiaaa.. Konsultasi khasss untuk para pelanggan saya terutamanya untuk Set Penyusuan Set Kulit Gebu Set Penurunan Berat Badan Set Kesuburan Set Kehamilan Set kanak-kanak Set Berpantang Serta berkaitan sistem penghadaman dan kesembelitan hehe.. Insya Allah.. Semuanya saya dah lalui dengan Shaklee.. Semuanya jugak saya akan share secara eksklusif untuk pelanggan saya yaa.. Save the number, and feels free to ask me about Shaklee products n Shaklee Bussiness..

No comments:

Post a Comment

Thanks dari pihak bonda.