Wednesday 8 January 2014

RESEPI RESEPI ISTIMEWA ESP SHAKLEE

[ RESEPI RESEPI ISTIMEWA ESP SHAKLEE ]

Ni tentang ESP ni. Adoilaaaa.. ESP ni ekceli my feveret all the time product of Shaklee, kira paling banyak order dalam list bulanan pun memang Shaklee laa.. 

Tapi jumpa dua orang dah ni yang tak lalu nak minum Esp. Tawar katanya.. Senarnyakan, nasik yang kita makan hehari tu pun lagi la tawor.. huhuh.. tapi sedap ja kita makan.. tetambah dengan lauk.. yang esp ni pun kalo kita tak buleh nak telan macam tu aja pun kita boley jugak campur kan dengan apapa.. kecuali kopi n teh..

contohnya yang paling saya suka, campur esp dengan dutch lady coklat atau strawberry.. ahhhh.. heaven.. tapi lately ni dah serasi dengan tekak lak campur dia kosong ja dengan oats... haiiyaaa... manyak lugi loh kalau tak lapat melasai keyenakkan dan kehebattannya.. heee...

okey, ni saya up antara menu esp yang lazat dan indah untuk lelaki, puang, nak hamil, dah hamil, tengah hamil, tengah pantang, nak kurus, nak bina otot, nak banyakkan susu, nak kulit lawo, nak jimat duit saraps.. hehhee..



ha, ni pulak bagi yang taktau, ni kelelelelelelelelelebihan ESP yang superpawerr ni.. heeeee.. 

Jom kita tengok, apa khasiat ESP Shaklee ini...

1. Awet muda - asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

2. Baik untuk hormon - kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones dan fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. ia membantu merendahkan kolesterol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung

3. Baik untuk prostat - Genistein yang terkandung di dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser.

4. Kulit remaja - Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radiance kulit dan kepejalan otot, percepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

5. Pembekal Tenaga - Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.

6. Membaiki pigmentasi - Membaiki masalah rambut seperti beruban, rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

7. Membaiki memori - meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan ransangan.

Banyak, kan...?

Jom tempah satu canister hari ini! Berbaloi-baloi! Apatah lagi beli dengan Dokte Bonda Farah. eh, kenal ke..? hee.. sebab dia suka bagi best priceeeeeee woweeeeeee....

Ni nambe tepon beliau.
0175925972

No comments:

Post a Comment

Thanks dari pihak bonda.