Saturday 19 April 2014

Ubah Pendirianmu...

Move!

Haha. Betol. Kadang selalu dengar kawan2 boring dengan tempat kerja, boring dengan kerenah bos, boring dengan kekerapan buat benda yang sama dua tiga empat lima enam kali..

Ce try - tukar. Tukar gaya fikir. Tukar gaya sikap. Pola fi
kir dan pola sikap kita bagaimana. Kalo kita nak kekal macam tuuu jugak dengan bos yang makin annoying, kita tentukan. Kalo nak duduk jugak mengadap kerjaan yang samaaaaaa dari awal tahun ke hujung tahun, kita jugak tentukan.

Tukar angin jom. Saya dulu berfikir nak dok rumah jaga suami, jaga anak, jaga keluarga. Tapi pola fikir saya berubah lepas saya bantu mak2 kat sini dalam sokongan penyusuan susu ibu dengan bantuan milk booster shaklee. Sejak itu, pola sikap saya berubah.

Semalam. Saya pi masters celebration kat Marriot Putrajaya, sekali lagi pola fikir saya berubah. Saya mastertobe in Shaklee.. Amin.

Anda, nak jadi suri rumah yang berjaya di mata keluarga atau di mata dunia?

Mari kita tentukan,

Farah 0175925972

No comments:

Post a Comment

Thanks dari pihak bonda.