Saturday 19 April 2014

Omega 3 atau Lemak Ikan?Pilihan Anda?

Dalam atkins diet, lchf atau diet biasa sekali pun, lemak baik adalah sangat penting untuk menyingkirkan lemak jahat @ lemak tepu.

Sebab tu dalam lchf, disaran amik good fats berbanding bad fat yang lebih kepada makanan berproses.. Antara kebaikan atkins ni sebenarnya, baik dalam mempengaruhi budaya pemakanan kita yang suka add sugar yang baaaaanyak dalam badan. Saya lah tu. Sket2 ice blended. Haishh.

Dalam atkins jugak, mementingkan pembakaran lemak instead of tenaga untuk memastikan pengecilan inci dan jugak penurunan kilos. Lemak terbakar jangan panggil bomba tau. Nanti bomba datang berlumba2. Lechum,lechumm.

Kira berita baik untuk yang mengamalkan atkins atau lchf, Omega Guard ni adalah hasil daripada minyak ikan, yang membantu mempercepatkan pembakaran lemak tepu khususnya kat perut. Kita kalo atkins membantu 55 persen, omega guard ni plak boleh membantu dalam 40 persen. Kalo digabung, 95 persen kemungkinan tu boleh berlaku. 'Bolehlaa,bolehlaa' Jarjit cakap.

Ahah. Bagusnya bagi pengamal minyak ikan ni, secara tak langsung boleh jugak membantu untuk membuatkan kita berasa cepattt berpeluh dan membolehkan workout kita lebih berkesan ar.

Ada klien setia saya bagi feedback, beliau mengamalkan atkins dannn jugak omega ni secara serentak, terujanya saya, bila beliau cakap yang peluh mencurah-curah ke ladang gandum walaupun baru 5 minit berthreadmill. buff.ly/1h5GYNK sungguh.

Ohhh. Tak lupa. Kapsul minyak ikan Shaklee tak ada carbs yaa. Tapi kalo bahulu ikan Shafiee ada carbs 36g.
Jadilah pengguna bijak. Ngehehehehee.

Onyonyonyonyo
Bonda Farah
0175925972

Disclaimer : Fakta di atas dirumus dari pembacaan saya sebelum ni,manakala fakta tentang bahulu ikan Shafiee pula tiada kena mengena dengan hidup dan mati. Semoga Farah Alwani cepat kurus, amiin. Eh. Melatah plak. Opocot2.

No comments:

Post a Comment

Thanks dari pihak bonda.