Friday 21 February 2014

Vitamin c hohohoho

Ada sesapa amik Vit C kat sini..?

Berita baik untuk pengamal vitamin C, kalo anda nak tahu, Vitamin C ni elok diamik dengan Vitamin E untuk memaksimumkan fungsi dan kelebihan Vitamin E.. 

Contohlaa.. Orang tu ada resdung, ada jerawatkan.. Pastu vita c ni akan mengocutttkan jerawat tu dulu.. Dalam masa hang sama dia memperbaiki sel sampai ke tahap DNA tu, jadi sel akan diperbaharui aja.

Pastu, bila dah ada jerawat, musti ada parut.. Jadi parut ni yang terrrrtinggal susah nak pudar kan. Jadi Vita E ni akan masuk campur pastu bertindak ke atas vitamin C tadi untuk bergandingan memudarkan parut.

Vitamin C ni plak senarnya membantu untuk Vita E menyerap ke dalam sel dan kulit. Bahkan, sapa yang amik kolagen dan kalsium, punnnn sama gak disaran amik Vitamin C ni sebab vitamin C membantu penyerapan dorang.

Haa.. Nampak tak kat situ.. Bagi memudahkan penyerapan kedua2nya.. Kita kena upkan pengambilan air untuk memastikan proses flushing out toxin berjalan lancar.

Siriyesli. Air adalah jabatan pengangkutan jalan yang paaaling penting dalam dunia. Tanpa air, sapolah Vitamin E dan Vitamin C. Woha!

Harga kasih sayang rindu dendam jika amik kombo eh bulan ni. Ekstra! Sekali dengan khidmat nasihat pemakanan supplement secara percuma. Yeehaaa..!!~

Farah 0175925972



No comments:

Post a Comment

Thanks dari pihak bonda.