Friday 21 February 2014

Khasiat Esp dan Vitalea Tiada Tandingannya.....Syukur...


Ni entri status untuk ibu2 yang menyuzu eh.

Kepada mak2 ibu2, mommy2,mama2 yang ada masalah zuzu tak kuar kan.. Zuzu takda atau zuzu kering kontang, jangan amik alfalfa dulu eh..

Penting ni untuk saya share pengalaman saya ni untuk info ibu2..

Kalo amik alfalfa, ekceli alfalfa ni pemekat zuzu. So kalo zuzu tak kuar, pastu amik lak alfalfa, lagi pekatlah jadinya. Cana nak kuar kan.

So, memana ibu2 yang ada masalah zuzu tamak kuar ni, saya sarankan buat cam saya buat.

Amik ESP pastu bancuh 3 sudu penuh malam hari sebab esp ni pencetus zuzu. Kalo minum air banyak, kompemla zuzu pun kuar.. Tapi biasanya cair sedikit.

Bila zuzu dah kuar selalu, banyak, so pastu baru mulakan dengan alfalfa. Ni teknik yang betul senarnya. Saya dedahkan kat sini sebab ramai yang komplen zuzu tak kuar pas amik alfalfa. 

Walhal alfalfa tak salah, tapi SID yang anda amik tu la salah sebab tak terangkan dengan betul.. Jangan salahkan Shaklee eh..

Sebab tu saya sarankan, amiklah dengan SID yang berpengalaman, bukan amik dengan SID yang jual murah aja yerk.. Kang bila nak tanya apapa beliau tatau, sendiri gak rugi.. Huhu..

Salam hew hew hew.
Farah 0175925972



No comments:

Post a Comment

Thanks dari pihak bonda.